Wyświetlanie 265–276 z 352 wyników

Plakat: Hazard dostrzegaj rozmawiaj (Rodzice)

7,00 
Plakat jest kierowany do rodziców i opiekunów, jego nadrzędnym celem jest profilaktyka uzależnienia od gier hazardowych. Prezentuje fakty i mity na temat gier hazardowych oraz informacje na temat miejsc, gdzie można uzyskać wsparcie w sytuacji kryzysowej.

Plakat: Hejt i Mowa Nienawiści – Powiedz Stop! (Nauczyciele Rodzice)

7,00 
Plakat kierowany do rodziców i pedagogów przedstawia konkretne działania, które należy podjąć widząc niepokojące oznaki wśród dzieci i młodzieży. Zwraca uwagę na wyjątkowe niebezpieczeństwo związane z doznawaniem hejtu, który doprowadzić może do ciężkiej depresji i samobójstwa. Plakat zawiera dane kontaktowe do specjalistycznych placówek pomocowych

Plakat: Media Cyfrowe (Młodzież)

7,00 
Media Cyfrowe - Upowszechnianie się mediów cyfrowych to nieodzowny element rozwoju cywilizacyjnego. Dostęp i korzystanie z nich niesie za sobą zarówno pozytywne jak i negatywne konsekwencje, dlatego niezbędne jest wsparcie ich młodych użytkowników w racjonalnym i odpowiedzialnym czerpaniu z ich możliwości oraz byciu częścią globalnej wioski. Ulotka skierowana do dzieci i młodzieży pozwoli im poznać problemy związane z nadmiernym korzystaniem z mediów i Internetu, pomoże sprawdzić czy oni sami dotknięci są uzależnieniem w tym zakresie oraz przybliży sposoby radzenia sobie z tym problemem. Materiał stanowi doskonałe uzupełnienie oddziaływań profilaktycznych dla dzieci w obszarze uzależnień behawioralnych prowadzonych przez instytucje pomocowe i oświatowe.

Plakat: Media Cyfrowe (Rodzice)

7,00 
Plakat „Cyfrowe ścieżki Twojego dziecka – Pomóż mu obrać bezpieczny kierunek w świecie technologii” to praktyczne wsparcie dla rodziców w kształtowaniu zdrowych nawyków cyfrowych u dzieci. Zawiera kluczowe informacje o wpływie technologii na rozwój młodych użytkowników, wskazówki dotyczące higieny cyfrowej oraz sposoby na bezpieczne i odpowiedzialne korzystanie z mediów. Plakat zwraca uwagę na istotne statystyki dotyczące nawyków internetowych młodzieży i dostarcza informacji o dostępnych zasobach wsparcia, które mogą pomóc w sytuacjach związanych z nadmiernym korzystaniem z urządzeń elektronicznych.

Plakat: Nie Bądź Obojętny – Reaguj (Dorośli)

7,00 

Plakat adresowany jest do osób dorosłych. Czytelnicy odnajdą w nim oficjalne statystyki dotyczące problemu alkoholizmu, a także miejsca, gdzie można się zwrócić w razie problemu alkoholizmu.

Plakat: Nie Bądź Obojętny – Reaguj (Młodzież)

7,00 

Plakat ten skierowany jest do dzieci i młodzieży, a jego nadrzędnym celem jest uświadomienie, gdzie uzyskać pomoc jeśli doświadcza się przemocy w swoim domu lub jeśli doświadcza jej ktoś inny. Na plakacie znajduje się między innymi numer do Telefonu Zaufania Dla Dzieci i Młodzieży.

Plakat: Nie Bądź Obojętny – Reaguj (Pedagodzy)

7,00 

Ulotka skierowana jest do pracowników placówek oświatowych, a jej głównym celem jest uświadomienie ich jak ważne jest reagowanie w przypadku występowania podejrzenia, że dziecko doświadcza przemocy w swoim domu. Na plakacie znajdują się również informacje, gdzie uzyskać pomoc i wsparcie.

Plakat: Niebieska Karta

7,00 
Plakat zwraca uwagę na jeden z głównych problemów społecznych, jakim jest przemoc domowa – wyjaśnia, jakie przybiera formy oraz informuje o formie wsparcia w postaci procedury „Niebieskie Karty”. Odbiorca po zapoznaniu się z treścią plakatu wie, gdzie może szukać pomocy w razie problemu przemocy domowej. Ponadto, w materiale znajduje się miejsce na pieczątkę i dane Ośrodka Pomocy Społecznej.

Plakat: Papierosy Dorośli

7,00 

Plakat stanowi kontynuację serii materiałów prezentujących argumenty przemawiające za zaprzestaniem palenia. Skierowany jest do osób dorosłych i ma na celu uświadomienie im ogromu szkodliwych konsekwencji wynikających z uzależnienia od wyrobów tytoniowych. Plakat zawiera również informację na temat instytucji, w których należy szukać pomocy.

Plakat: Prewencja Koronawirus

7,59 

Plakat skierowany do dzieci i młodzieży dotyczący zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa SARS-CoV-2 oraz zakażenia się. Celem plakatu jest ukazanie tego, co należy robić, aby ochronić się przed zakażeniem oraz gdzie szukać ewentualnej pomocy.

Plakat: Profilaktyka fast food w diecie

7,00 

Materiały kierowane do młodzieży, nastawione na promowanie zdrowego stylu życia poprzez eliminację fast foodów z codziennej diety. Zawarty w ulotce przekaz opiera się o założenie, że „fast food” to nie tylko określenie rodzaju jedzenia, ale sposobu na życie- niewymagające, maksymalnie niezdrowe, i ultra krótkie, a ponadto naiwne, ponieważ fast foody wybierane są przez osoby padające ofiara prostych trików reklamowych. Rzeczowe argumenty na temat wpływu szybkiego i tłustego jedzenia na kondycję fizyczną mają przekonać młode osoby do zmiany stylu życia. Odbiorcy uzyskują wiedzę na temat prostych do przygotowania i jednocześnie zdrowych alternatyw jakie powinny znaleźć się w codziennym jadłospisie. 

Plakat: Profilaktyka stosowania energy drinków (Dorośli)

7,00 

Niniejszy plakat informuje o negatywnych skutkach, jakie niesie za sobą spożywanie napojów energetyzujących, przypominając jednocześnie o najnowszych zmianach ustawodawczych, dotyczących zakazu sprzedaży tych napojów osobom poniżej 18 roku życia. Plakat ten jest doskonałym uzupełnieniem działań profilaktycznych, dotyczących krzewienia zdrowego trybu życia oraz odpowiedzialnej postawy obywatelskiej w społeczeństwie. Biorąc pod uwagę tematykę plakatu, może on być także wywieszony w sklepach spożywczych w ramach informacji dla klientów.