REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO ARTYKULY-PROFILAKTYCZNE.PL
Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem serwisu internetowego artykuly-profilaktyczne.pl dostępnego pod adresem: https://artykuly-profilaktyczne.pl/, w szczególności rodzaje i zakres świadczonych usług, warunki świadczenia usług, jak również warunki płatności, a także tryb odstąpienia od umowy i postępowania reklamacyjnego.
Aktualna treść regulaminu obowiązuje od dnia 1.01.2024r.
1. SERWIS INTERNETOWY
1.1. Serwis internetowy artykuly-profilaktyczne.pl dostępnego pod adresem: https://artykuly-profilaktyczne.pl/, jest prowadzony przez Artura Cienkosz prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Artur Cienkosz Ośrodek Psychoprofilaktyki Nowa Perspektywa, Centrum Profilaktyki I Reedukacji Atelier, ul. Ignacego Krasickiego, nr 27/1, 30-513 Kraków, NIP: 6811895732, REGON: 121426900.
1.2. W przypadku jakichkolwiek pytań związanych z serwisem internetowym, możesz skontaktować się z jego właścicielem elektronicznie pod adresem e-mail: biuro@atelier-profilaktyka.edu.pl, lub korespondencyjnie wysyłając pismo na adres: ul. Krasickiego 27/1, 30-513 Kraków, lub telefonicznie pod numerem telefonu: +48 12 427 21 41.
1.3. Artur Cienkosz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Artur Cienkosz Ośrodek Psychoprofilaktyki Nowa Perspektywa, Centrum Profilaktyki I Reedukacji Atelier w Krakwie jest czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług (VAT).
2. DEFINICJE
2.1. Gość – osoba fizyczna korzystająca z Serwisu, która nie posiada Konta lub nie jest do niego zalogowana.
2.2. Klient – Gość lub Użytkownik kupujący Produkt w Serwisie.
2.3. Konto – konto Użytkownika w Serwisie, na którym są gromadzone dane podane przez Użytkownika oraz informacje o dokonanych przez niego zakupach, a także inne informacje związane z korzystaniem z Serwisu.
2.4. Konsument - Klient, który jest konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą Umowę Sprzedaży bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego.
2.5. Produkt – produkt dostępny w Serwisie do zakupienia przez Klienta.
2.6. Regulamin – niniejszy regulamin.
2.7. Serwis – serwis internetowy artykuly-profilaktyczne.pl dostępnego pod adresem: https://artykuly-profilaktyczne.pl/
2.8. Siła wyższa – zewnętrzne zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne i niezależne od woli stron, które wystąpiło po zawarciu Umowy, uniemożliwiające wykonanie Umowy w całości lub w części, na stałe lub na pewien czas, któremu nie można zapobiec ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności stron, w szczególności wypadek, pożar, zalanie, powódź, strajk, stan wojenny, stan wyjątkowy, pandemia.
2.9. Sprzedawca – Artur Cienkosz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Artur Cienkosz Ośrodek Psychoprofilaktyki Nowa Perspektywa, Centrum Profilaktyki I Reedukacji Atelier, ul. Ignacego Krasickiego, nr 27/1, 30-513 Kraków, NIP: 6811895732, REGON: 121426900.
2.10. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Serwisu.
2.11. Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, korzystająca z Serwisu po zalogowaniu się do swojego Konta.
2.12. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą formularza zamówienia dostępnego w Serwisie i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży ze Sprzedawcą.
3. RODZAJE I ZAKRES USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
3.1. Celem Serwisu jest świadczenia usług sprzedaży oraz dostawy gotowych materiałów profilaktycznych, w tym ulotek, plakatów, broszur i gadżetów z zakresu profilaktyki społecznej przez Sprzedawcę na rzecz Klienta, jak również informowanie o ofercie świadczonych przez Sprzedawcę usług w zakresie prowadzenia badań, organizacji szkoleń wyjazdowych z zakresu profilaktyki społecznej oraz opracowywania dokumentów strategicznych między innymi strategii rozwiązywania problemów społecznych.
3.2. Sprzedawca świadczy za pośrednictwem Serwisu usługi w zakresie:
a) możliwości złożenia Zamówienia i dostawy Produktów zgodnie z ofertą dostępną w Serwisie,
b) dostępu do (możliwości przeglądania) ofert Produktów oraz ofert usług świadczonych przez Sprzedawcę,
c) dostępu do (możliwości przeglądania) publikacji na blogu prowadzonym w Serwisie,
d) utworzenia i korzystania z funkcji Konta,
e) wysyłki newslettera.
3.3. Usługi dostępu do (możliwości przeglądania) ofert Produktów oraz ofert usług świadczonych przez Sprzedawcę, dostępu do (możliwości przeglądania) publikacji na blogu prowadzonym w Serwisie, utworzenia i korzystania z funkcji Konta oraz wysyłki newslettera są świadczone nieodpłatnie. Pozostałe usługi są świadczone odpłatnie na zasadach opisanych w Regulaminie.
4. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
4.1. WARUNKI TECHNICZNE
4.1.1. Korzystanie z Serwisu wymaga posiadania urządzenia z dostępem do Internetu oraz aktualnej przeglądarki internetowej. Dodatkowo, do założenia Konta w Serwisie i złożenia Zamówienia niezbędne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
4.1.2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości dostępu do Serwisu wynikający z przyczyn od niego niezależnych, w tym przerwy w funkcjonowaniu Serwisu spowodowanej Siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Serwisu z infrastrukturą techniczną Gościa lub Użytkownika, ani za jakiekolwiek szkody, w tym także pośrednie oraz utracone korzyści, wynikające z przerwy w funkcjonowaniu Serwisu wywołane koniecznością konserwacji systemu lub innymi czynnikami niezależnymi od Sprzedawcy.
4.1.3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo przerw w pracy Serwisu niezbędnych do jego konserwacji lub aktualizacji. Sprzedawca jednocześnie zobowiązuje się informować na stronie Serwisu o planowanych przerwach lub utrudnieniach w funkcjonowaniu Serwisu.
4.2. KONTO
4.2.1. Korzystanie z funkcji Konta dostępnych w Serwisie jest możliwe wyłącznie po wcześniejszej rejestracji i założeniu Konta.
4.2.2. Korzystanie z pozostałych funkcji Serwisu nie wymaga zakładania Konta.
4.2.3. Osoba fizyczna działająca w imieniu i na rzecz Gościa lub Użytkownika będącego osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, zapewnia, że jest należycie upoważniona do działania i dokonywania wszelkich czynności imieniu i na rzecz takiego Gościa lub Użytkownika w ramach korzystania z Serwisu.
4.2.4. Gość może dokonać rejestracji (założenia Konta) korzystając ze swojego adresu e-mail. W celu rejestracji (założenia Konta) Gość powinien zaakceptować treść Regulaminu. Przekazanie adresu e-mail oraz akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, jednak niedokonanie tych czynności będzie skutkowało niemożliwością zarejestrowania się w Serwisie i założenia Konta.
4.2.5. Usługa utworzenia Konta i jego prowadzenia jest nieodpłatna.
4.2.6. Użytkownik może dodać na swoim Koncie dodatkowe informacje. Brak dodania tych informacji nie wypływa na możliwość korzystania z Konta w pełnym zakresie.
4.2.7. Użytkownik może w dowolnym momencie usunąć swoje Konto z Serwisu. Konsekwencją tego jest brak dostępu do informacji oraz danych dostępnych wcześniej za pośrednictwem Konta.
4.2.8. Założenie Konta wiąże się z przesyłaniem przez Sprzedawcę powiadomień na adres e-mail wskazany przez Użytkownika dotyczących Konta oraz innych związanych z aktywnością Użytkownika w Serwisie. Powiadomienia nie stanowią przesyłania informacji handlowych.
4.2.9. Użytkownik akceptując Regulamin zobowiązuje się przestrzegać jego postanowień, w tym nie nadużywać swoich praw. Użytkownik nie może wykorzystywać Serwisu do dostarczania i przekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, w szczególności treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich, w tym prawa autorskie.
4.2.10. Użytkownik nie jest zobowiązany do złożenia jakiejkolwiek kaucji lub udzielenia innych gwarancji finansowych na rzecz Sprzedawcy.
5. WARUNKI REALIZACJI UMOWY SPRZEDAŻY ORAZ DOSTAWY ZAMÓWIENIA
5.1. Ceny Produktów zamieszczone w Serwisie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (ceny zawierają już doliczone podatki).
5.2. Na całkowitą cenę Zamówienia składa się cena Produktu oraz koszt dostawy, jeżeli w danym przypadku ma to zastosowanie.
5.3. W celu złożenia Zamówienia w Serwisie, Klient dodaje Produkt do koszyka, następnie wybiera sposób dostawy oraz metodę płatności za Zamówienie z opcji dostępnych w Serwisie, jak również podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego Zamówienia.
5.4. Zamówienie potwierdzone jest w momencie zaakceptowania jego treści, zaakceptowania Regulaminu i dokonania płatności przez Klienta, chyba że Klient wybrał płatność za pobraniem, czyli w momencie dostawy Zamówienia.
5.5. Złożenie Zamówienia jest tożsame z zawarciem Umowy Sprzedaży.
5.6. Klient może złożyć Zamówienie korzystając z opcji Konta lub bez rejestracji Konta poprzez każdorazowe podanie danych niezbędnych do realizacji danego Zamówienia.
5.7. Termin realizacji Zamówienia jest wskazany w Serwisie.
5.8. Dostawa Zamówienia jest możliwa wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, chyba że Klient i Sprzedawca uzgodnili inaczej w osobnym porozumieniu.
5.9. Zamówienie jest dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej.
6. ODSTĄPIENIE
6.1. ODSTĄPIENIE OD ZAMÓWIENIA
6.1.1. Klientowi, który jest Konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Serwisu, z zastrzeżeniem pkt 6.1.8. Regulaminu, w terminie 14 dni od doręczenia Zamówienia bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
6.1.2. W celu skorzystania z prawa odstąpienia Konsument powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży wysyłając je w formie elektronicznej na adres e-mail Sprzedawcy: biuro@atelier-profilaktyka.edu.pl lub w formie pisemnej na adres: ul. Krasickiego 27/1, 30-513 Kraków oraz zwrócić zamówione Produkty Sprzedawcy. Konsument może skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowiącego Załącznik nr 1 do Regulaminu.
6.1.3. Produkty należy zwrócić Sprzedawcy na adres: ul. Krasickiego 27/1, 30-513 Kraków niezwłocznie po złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, jednak nie później niż 14 dni od złożenia tego oświadczenia.
6.1.4. Konsument ponosi koszty zwrotu Produktów we własnym zakresie.
6.1.5. W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy Sprzedaży i zwrotu Produktów, Sprzedawca zwraca Konsumentowi uiszczoną bez niego całkowitą cenę Zamówienia niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od odebrania zwróconych Produktów.
6.1.6. Sprzedawca dokona zwrotu ceny Zamówienia przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że strony uzgodnią inny sposób zwrotu ceny Zamówienia.
6.1.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktów wynikające z korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów.
6.1.8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
a) o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
c) w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
d) w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
e) w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
f) w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami;
g) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
h) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
i) o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał konsumentowi potwierdzenie zawarcia umowy.
6.2. ODSTĄPIENIE OD POZOSTAŁYCH USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
6.2.1. Użytkownik może w ciągu 14 dni od zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną ze Sprzedawcą, innych niż złożenie Zamówienia, odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W celu skorzystania z prawa odstąpienia Użytkownik powinien złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysyłając je w formie elektronicznej na adres e-mail Sprzedawcy: biuro@atelier-profilaktyka.edu.pl lub w formie pisemnej na adres: Centrum Profilaktyki i Reedukacji Atelier ul. Krasickiego 27/1, 30-513 Kraków. Użytkownik może skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowiącego Załącznik nr 1 do Regulaminu.
6.2.2. Pkt 6.1.8 Regulaminu znajduje odpowiednie zastosowanie do postanowień niniejszego pkt 6.2.
7. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
7.1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
7.1.1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z usługami świadczonymi za pośrednictwem Serwisu na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
7.1.2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
7.1.3. Szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Gość lub Użytkownik może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl.
7.2. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO W ZAKRESIE ZŁOŻONYCH ZAMÓWIEŃ
7.2.1. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub Sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego Produktu widnieje w jego opisie na stronie Serwisu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość Produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. Klient może także przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu gwarancji za pośrednictwem Sprzedawcy.
7.2.2. Reklamację należy zgłosić Sprzedawcy drogą elektroniczną na adres: biuro@atelier-profilaktyka.edu.pl lub korespondencyjnie wysyłając pismo na adres: Centrum Profilaktyki i Reedukacji Atelier ul. Krasickiego 27/1, 30-513 Kraków.
7.2.3. Składając reklamację należy dostarczyć do Sprzedawcy reklamowany Produkt wraz z dowodem zakupu.
7.2.4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Sprzedawca naprawi lub wymieni reklamowany Produkt na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego Produktu.
7.2.5. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Konsument może skorzystać z uprawnień zawartych w Rozdziale 5A ustawy o prawach konsumentów, w szczególności może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności.
7.2.6. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową zawartą z Konsumentem istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.
7.2.7. W przypadku wystąpienia wady Produktu, Klient inny niż Konsument ma możliwość reklamowania wadliwego Produktu na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru takiemu Klientowi.
7.2.8. Zgodnie z Kodeksem cywilnym, Klient inny niż Konsument traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał towaru w czasie i w sposób przyjęty przy towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później - jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie przed jego upływem zawiadomienia o wadzie.
7.2.9. Korzystając z rękojmi, Klient inny niż Konsument może, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym: (1) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, (2) przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, (3) żądać wymiany towaru na wolny od wad, (4) żądać usunięcia wady.
7.3. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO W ZAKRESIE INNYCH USŁUG NIŻ REALIZACJA ZŁOŻONYCH ZAMÓWIEŃ
7.3.1. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości w zakresie działania Serwisu Gość lub Użytkownik w pierwszej kolejności powinni skontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem formularza kontaktowego zamieszczonego w Serwisie lub danych kontaktowych tam wskazanych, przekazując informacje o stwierdzonym problemie. Sprzedawca podejmie działania w celu usunięcia nieprawidłowości jak najszybciej.
7.3.2. Niezależnie od powyższego Gość lub Użytkownik mają prawo złożyć reklamację dotyczącą niewykonania lub nienależytego wykonania usług przez Sprzedawcę.
7.3.3. Reklamację należy zgłosić Sprzedawcy drogą elektroniczną na adres: biuro@atelier-profilaktyka.edu.pl lub korespondencyjnie wysyłając pismo na adres: Centrum Profilaktyki i Reedukacji Atelier ul. Krasickiego 27/1, 30-513 Kraków.
7.3.4. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Gościa lub Użytkownika uznał za uzasadnione.
7.3.5. Informacja o rozpatrzeniu reklamacji zostanie wysłana do Gościa lub Użytkownika w formie elektronicznej na wskazany adres e-mail, lub pisemnie na wskazany adres do doręczeń Gościa lub Użytkownika, w zależności od sposobu zgłoszenia reklamacji.
8. SPOSOBY PŁATNOŚCI
8.1. Złożone Zamówienie można opłacić w zależności od wyboru Klienta:
8.1.1. za pośrednictwem platformy płatniczej Przelewy24,
8.1.2. za pobraniem, czyli w momencie dostawy Zamówienia,
8.1.3. przelewem zwykłym na rachunek bankowy Sprzedawcy: […].
8.2. Dokonanie płatności za pośrednictwem płatności online Przelewy24 będzie się wiązało z koniecznością zaakceptowania regulaminu dostawcy tej usługi i będzie stanowiło nawiązanie odrębnego stosunku prawnego. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za realizację usługi płatniczej przez zewnętrznego dostawcę.
8.3. W przypadku wybrania przez Klienta płatności przelewem zwykłym za Zamówienie wpłaty należy dokonać w terminie 7 dni od złożenia Zamówienia.
8.4. Składając Zamówienie w Serwisie, Klient akceptuje wystawianie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Klient ma prawo wycofać tę zgodę.
9. CZAS ŚWIADCZENIA USŁUG ZA POŚREDNICTWEM SERWISU
9.1. Sprzedawca świadczy usługi za pośrednictwem Serwisu przez czas nieoznaczony.
9.2. Sprzedawca może zakończyć świadczenie usług za pośrednictwem Serwisu z ważnych przyczyn, do których należy zaliczyć zawieszenie lub zakończenie prowadzenia działalności gospodarczej, złożenie wniosku o ogłoszenie upadłości, ogłoszenie upadłości, trudna sytuacja finansowa Sprzedawcy, zmiana zakresu prowadzenia działalności.
9.3. Sprzedawca jest zobowiązany do poinformowania o tym Użytkownika na co najmniej 7 dni przed o planowanym zakończeniu świadczenia usług za pośrednictwem Serwisu.
9.4. Sprzedawca zamieści informację o planowanym terminie zakończenia świadczenia usług za pośrednictwem Serwisu na stronie internetowej Serwisu: https://artykuly-profilaktyczne.pl/. Jednocześnie Sprzedawca poinformuje o tym każdego z Użytkowników (tj. każdą osobę, która jest Użytkownikiem w dniu zamieszczenia tej informacji na stronie Serwisu) za pośrednictwem wiadomości e-mail.
10. DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES
11. Informacje dotyczące ochrony danych osobowych Gościa i Użytkownika oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w dokumencie Polityka prywatności Serwisu dostępnym na stronie: https://artykuly-profilaktyczne.pl/polityka_prywatnosci.
12. ZMIANY REGULAMINU
12.1. Umowy zawierane poprzez Serwis zawierane są w języku polskim.
12.2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmian organizacyjnych, prawnych, technicznych, zmiany sposobów płatności – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu, zmiany zasad świadczenia usług, w tym zmiany cen Produktów, które jednak nie mogą prowadzić do pozbawienia lub ograniczenia praw Użytkownika wynikających ze złożonych już Zamówień.
12.3. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane zgodnie z postanowieniami Regulaminu aktualnymi na dzień złożenia Zamówienia.
12.4. W przypadku zmiany Regulaminu Sprzedawca zamieści nową treść Regulaminu na stronie internetowej Serwisu: https://artykuly-profilaktyczne.pl/, wraz z ogłoszeniem o dokonaniu tej zmiany. Jednocześnie Sprzedawca poinformuje o zmianie Regulaminu każdego z Użytkowników (tj. każdą osobę, która jest Użytkownikiem w dniu zmiany Regulaminu) wysyłając wiadomość e-mail na adres wskazany podczas rejestracji Konta wraz z doręczeniem nowej wersji Regulaminu. Jeśli Użytkownik nie akceptuje zmienionego Regulaminu, może usunąć swoje Konto w Serwisie korzystając z jego ustawień.
12.5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
12.6. Następujące Załączniki stanowi integralną cześć Regulaminu:
a) Załącznik nr 1 – oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Załącznik nr 1 – WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
- Adresat: Artur Cienkosz prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Artur Cienkosz Ośrodek Psychoprofilaktyki Nowa Perspektywa, Centrum Profilaktyki I Reedukacji Atelier, ul. Ignacego Krasickiego, nr 27/1, 30-513 Kraków, NIP: 6811895732, REGON: 121426900
- Ja, niżej podpisany, niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy o świadczenie następującej usługi ________________________________________________________________________________ w ramach serwisu oficyna-profilaktyczna.com.
- Data zawarcia umowy to __________________________________________________________________
- Imię i nazwisko / nazwa __________________________________________________________________
- Adres __________________________________________________________________
- Podpis osoby odstępującej lub osoby uprawnionej do jej reprezentacji (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
_________________________
- Data ____________________