Wyświetlanie 241–252 z 340 wyników

Plakat: Dopalacze są legalne. Mit! (Rodzice)

7,00 

Plakat skierowany jest do rodziców. Celem plakatu jest wzbudzenie zainteresowania używaniem dopalaczy przez dzieci i młodzież oraz uświadomienie skutków sięgania po substancje. Odbiorca po zapoznaniu się z treścią plakatu dowie się, gdzie szukać pomocy, gdy dziecko, nastolatek sięgnie po dopalacze.

Plakat: Dopalacze zabierają życie (Młodzież)

7,00 

Plakat skierowany jest do dzieci i młodzieży. Celem plakatu jest uświadomienie skutków sięgania po dopalacze. Odbiorca po zapoznaniu się z treścią plakatu dowie się, gdzie szukać pomocy, gdy w razie problemu z zażywaniem dopalaczy.

Plakat: Doświadczasz albo dostrzegasz przemoc

7,00 

Głównym przesłaniem przygotowanego materiału jest uświadomienie społeczeństwu, że nie możemy pozostawać obojętni wobec problemu przemocy. Plakat jest zaprojektowany w taki sposób, by można zagospodarować na nim miejsce na wklejenie plakietki informacyjnej z danymi konkretnej instytucji pomocowej (np. OPS-u), działającej na określonym obszarze.

Plakat: E-papierosy i woreczki nikotynowe (Sprzedawcy)

7,00 
Plakat w prosty i czytelny sposób podkreśla kluczowe aspekty odpowiedzialności sprzedawcy oraz informuje o zakazie sprzedaży wyrobów tytoniowych i nikotynowych osobom poniżej 18. roku życia. Stanowi praktyczne narzędzie wspierające codzienną pracę sprzedawców – jest nie tylko formą edukacji, lecz także wyraźnym sygnałem, że przestrzeganie prawa i troska o zdrowie młodzieży to element budowania bezpiecznej i świadomej społeczności lokalnej.

Plakat: E-papierosy i woreczki nikotynowe (Uczniowie)

7,00 
Obecnie e-papierosy i woreczki nikotynowe często przedstawiane są wśród dzieci i młodzieży jako atrakcyjna alternatywa dla tradycyjnych papierosów. Mimo błędnych przekonań ich szkodliwość jest równie duża – dostarczają do młodego organizmu substancje niebezpieczne, a jednocześnie znacząco zwiększają ryzyko uzależnienia. Plakat stanowi skuteczne narzędzie profilaktyczne: podkreśla najważniejsze fakty na temat zagrożeń, wskazuje właściwe kierunki postępowania i prezentuje źródła pomocy. Dzięki atrakcyjnej formie wizualnej przekaz jest zrozumiały, przykuwa uwagę i sprzyja jego utrwaleniu.

Plakat: E-papierosy i woreczki nikotynowe(Dorośli)

7,00 
Elektroniczne papierosy i woreczki nikotynowe zyskują coraz większą popularność ze względu na atrakcyjną formę podania oraz błędne przekonanie o ich mniejszej szkodliwości w porównaniu z papierosami tradycyjnymi. Plakat adresowany do osób dorosłych ma na celu budowanie świadomości dotyczącej szkodliwości nikotyny zawartej w obu produktach. Dzięki graficznej formie przekazu najważniejsze informacje stają się łatwiejsze w odbiorze i zapamiętywaniu, co sprzyja skuteczniejszej profilaktyce i zwiększa zasięg działań edukacyjnych.

Plakat: Emocje

7,00 

Format B2 (680 x 480 mm)

Plakat stanowi kompendium informacji dla osób dorosłych o tym, jak rozmawiać z dziećmi o emocjach i uczuciach. W czytelny sposób przekazuje informacje dotyczące zachowania i funkcjonowania dziecka, w sytuacji kiedy doświadcza pozytywnych lub negatywnych uczuć. Przestrzega również przed popełnieniem błędów, które można popełnić podczas rozmowy z dzieckiem.

Plakat: Fast Food

7,00 

Plakat promujący hasło "Dobre nawyki to zdrowe smakołyki" skierowany do dzieci i młodzieży, wskazuje główne powody częstego sięgania po fast-food, w tym m.in. brak czasu na przygotowanie posiłku, nieodpowiednie nawyki żywieniowe czy też wpływ reklam zachęcających do zakupu tego typu produktów. Materiał ma również na celu przedstawienie negatywnych konsekwencji związanych z regularnym spożywaniem fast-foodów.

Plakat: Fonoholizm Dorośli

7,00 

Fonoholizm to uzależnienie od telefonu komórkowego, które w ostatnim czasie stanowi poważny oraz pogłębiający się problem dotykający coraz większą grupę osób bez względu na wiek. Plakat profilaktyczny skierowany do dorosłych zwraca uwagę na to, czym jest fonoholizm, jak sobie z nim radzić oraz gdzie szukać pomocy i wsparcia w zachowaniu równowagi pomiędzy życiem wirtualnym a realnym.

Plakat: Fonoholizm Dzieci i młodzież

7,00 

Fonoholizm to uzależnienie od telefonu komórkowego, które w ostatnim czasie stanowi poważny oraz pogłębiający się problem dotykający coraz większą grupę osób bez względu na wiek. Badania ukazują, że przeciętny wiek rozpoczęcia regularnego korzystania z telefonu komórkowego to 10 lat. Plakat profilaktyczny skierowany do dzieci i młodzieży zwraca uwagę na to, czym jest fonoholizm, jakie negatywne skutki powoduje oraz zawiera dane kontaktowe do instytucji zapewniających pomoc i wsparcie.

Plakat: Fonoholizm Rodzice

7,00 

Fonoholizm to uzależnienie od telefonu komórkowego, które w ostatnim czasie stanowi poważny oraz pogłębiający się problem dotykający coraz większą grupę osób bez względu na wiek. Plakat profilaktyczny skierowany do rodziców zwraca uwagę na to, czym jest fonoholizm, jak uchronić przed nim dziecko oraz gdzie szukać pomocy i wsparcia.

Plakat: Gest Przemocy

7,00 
Plakat zwraca uwagę na jeden z głównych problemów społecznych, jakim jest przemoc domowa oraz jak na nią reagować. Odbiorca po zapoznaniu się z treścią plakatu wie, jak rozpoznać lub pokazać innym międzynarodowy gest przemocy „POMÓŻ MI” oraz jakie kroki może podjąć, gdy ktoś nam pokaże taki znak.